Go Back  S-Chassis.com > Miscellaneous > Off-Topic
Reload this Page >

Anyone ever watch Doug back in the day?

Off-Topic Anything Non-Related to the above topics.

Anyone ever watch Doug back in the day?

Old 09-01-2008, 11:34 PM
  #1  
Contributing Member
Thread Starter
iTrader: (2)
 
battosaii930's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: Miami, FL
Posts: 2,312
Anyone ever watch Doug back in the day?

anyone remember Doug on Nickolodeon back in the 90s?

i just saw this video... man if they only knew what they were saying back then lmao



oh and this one "FUUUUUCK somebody Stop that ***** he stole me 3 dollars" lmfao

Last edited by battosaii930; 09-01-2008 at 11:38 PM.
battosaii930 is offline  
Old 09-01-2008, 11:45 PM
  #2  
Registered User
 
240driftfiend's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Location: st.louis
Posts: 95
hahaha i remember doug lol if they only knew back then what we know now
240driftfiend is offline  
Old 09-02-2008, 09:54 AM
  #3  
Contributing Member
iTrader: (1)
 
Join Date: Apr 2006
Location: USA
Posts: 2,069
Haha, there's so many things out there from the 90's and earlier that seem wrong now a days.

I was watching Home Improvement one day. Brad(the oldest son) had his girlfriend over. She was offering to make sandwiches for everyone. Tim said he didn't want one.

"oh! well would you like me to toss a salad for you then?"






I know alot of you have seen this


Last edited by MS!3; 09-02-2008 at 10:00 AM.
MS!3 is offline  
Old 09-02-2008, 10:18 AM
  #4  
Contributing Member
 
crazydrifter's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: VA
Posts: 510
thats pretty funny, maybe thats why they never play it anymore haha
crazydrifter is offline  
Old 09-02-2008, 01:28 PM
  #5  
Registered User
 
HKST04Z's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 268
hahahaha indeed that show was funny but is it just me or did doug seem a little gay?
HKST04Z is offline  
Old 09-02-2008, 02:13 PM
  #6  
Contributing Member
 
crazydrifter's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: VA
Posts: 510
doug gay? no way! he was always after patty mayonaisse haha
crazydrifter is offline  
Old 09-02-2008, 04:14 PM
  #7  
Contributing Member
Thread Starter
iTrader: (2)
 
battosaii930's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: Miami, FL
Posts: 2,312
yea but she always seemed like a trans sexual to me
battosaii930 is offline  
Old 09-02-2008, 04:15 PM
  #8  
Registered User
 
USMCDrifter's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Alpharetta, GA
Posts: 1,684
Dude, Skeet Face is a Night Majik Radio CLASSIC! We play that clip at least once a show. It's a pretty good inside joke amongst the listeners.

-Stig
USMCDrifter is offline  
Old 09-03-2008, 11:41 AM
  #9  
Registered User
 
Join Date: Dec 2007
Location: Charm City
Posts: 305
haha I loved that show...every morning before class
energy0uth is offline  
Related Topics
Thread
Thread Starter
Forum
Replies
Last Post
USMCDrifter
Off-Topic
19
06-19-2008 03:01 PM
LA_phantom_240
General
39
03-09-2007 03:22 PM
jspaeth
General
16
11-22-2006 02:42 PM
Baloo
Private For Sale / Wanted
0
06-01-2004 12:21 AM
leiferik1
Off-Topic
0
04-16-2002 11:45 PM


Thread Tools
Search this Thread
Quick Reply: Anyone ever watch Doug back in the day?


Contact Us - Archive - Advertising - Cookie Policy - Privacy Statement - Terms of Service

© 2019 MH Sub I, LLC dba Internet Brands

We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.