Off-Topic Anything Non-Related to the above topics.

did you know...

Old 08-08-2003, 03:35 AM
  #1  
Registered User
Thread Starter
 
rycegrl's Avatar
 
Join Date: May 2003
Location: So-Cal
Posts: 192
did you know...

on Aug 27th apparently Mars is sposed to be as big as the moon.. they say its the closest mars will be to earth within the past 5,000 year or more! you can even see it now it just looks like a bright star, but ****'s sposed to be getting bigger n bigger at it approaches the 27th... CRAAAAZY **** ;x
rycegrl is offline  
Old 08-08-2003, 10:17 AM
  #2  
Contributing Member
 
-HyJynX-'s Avatar
 
Join Date: Mar 2003
Location: Pasadena,ca
Posts: 10,109
Re: did you know...

Originally posted by rycegrl
on Aug 27th apparently Mars is sposed to be as big as the moon.. they say its the closest mars will be to earth within the past 5,000 year or more! you can even see it now it just looks like a bright star, but ****'s sposed to be getting bigger n bigger at it approaches the 27th... CRAAAAZY **** ;x
Its ganna crush us Hold me
-HyJynX- is offline  
Old 08-08-2003, 10:29 AM
  #3  
Contributing Member
 
I'm with Stupid's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Location: NY
Posts: 1,841
Re: Re: did you know...

Originally posted by -HyJynX-
Its ganna crush us Hold me
Only if you hold me back...
I'm with Stupid is offline  
Old 08-08-2003, 10:30 AM
  #4  
Contributing Member
 
-HyJynX-'s Avatar
 
Join Date: Mar 2003
Location: Pasadena,ca
Posts: 10,109
Re: Re: Re: did you know...

Originally posted by I'm with Stupid
Only if you hold me back...
lmao
-HyJynX- is offline  
Old 08-08-2003, 10:33 AM
  #5  
Registered User
 
Join Date: Jun 2003
Location: Harrisburg, PA
Posts: 8,440
Re: Re: did you know...

Originally posted by -HyJynX-
Hold me


seriously though, that will look crazy as hell
Bryan is offline  
Old 08-08-2003, 10:45 AM
  #6  
Contributing Member
 
-HyJynX-'s Avatar
 
Join Date: Mar 2003
Location: Pasadena,ca
Posts: 10,109
Lol the hold me was only towards rycegirl lol, and only her
-HyJynX- is offline  
Old 08-08-2003, 10:55 AM
  #7  
Registered User
 
Join Date: Jun 2003
Location: Harrisburg, PA
Posts: 8,440
rycegrl started this post, I bet it gets like the one in the new members section
Bryan is offline  
Old 08-08-2003, 10:56 AM
  #8  
Contributing Member
 
-HyJynX-'s Avatar
 
Join Date: Mar 2003
Location: Pasadena,ca
Posts: 10,109
Originally posted by s13 240
rycegrl started this post, I bet it gets like the one in the new members section
lmao! No other post will match with the Original one
-HyJynX- is offline  
Old 08-08-2003, 11:28 AM
  #9  
Contributing Member
 
Sil40_Mayhem's Avatar
 
Join Date: Oct 2002
Location: Raleigh, NC
Posts: 2,603
Originally posted by -HyJynX-
lmao! No other post will match with the Original one
it just might, if there's enuff wh0rin goin on!
Sil40_Mayhem is offline  
Old 08-08-2003, 11:39 AM
  #10  
Contributing Member
 
rudeboy's Avatar
 
Join Date: Jul 2002
Location: buffalo,n.y.
Posts: 2,209
hmmm... i hope someone reminds me abuout the 27th
i wana get pics
rudeboy is offline  
Old 08-08-2003, 11:41 AM
  #11  
Registered User
 
Join Date: Jun 2003
Location: Harrisburg, PA
Posts: 8,440
hey rude, the 27th mars is gonna be huge so get pictures...there you go, I reminded you
Bryan is offline  
Old 08-08-2003, 11:54 AM
  #12  
Contributing Member
 
rudeboy's Avatar
 
Join Date: Jul 2002
Location: buffalo,n.y.
Posts: 2,209
thanks for the reminder
i wana see huge mars
rudeboy is offline  
Old 08-08-2003, 12:08 PM
  #13  
Registered User
Thread Starter
 
rycegrl's Avatar
 
Join Date: May 2003
Location: So-Cal
Posts: 192
LOL too funny.. but yeah.. lets just hope it doesnt get any BIGGER then mars.. maybe this was the REAL cause for the extinction of dinosaurs :x they saw mars too ;x
rycegrl is offline  
Old 08-08-2003, 12:08 PM
  #14  
Contributing Member
 
-HyJynX-'s Avatar
 
Join Date: Mar 2003
Location: Pasadena,ca
Posts: 10,109
I wonder HOW HUGE its ganna look. So were ganna see red at night?
-HyJynX- is offline  
Old 08-08-2003, 12:09 PM
  #15  
Contributing Member
 
-HyJynX-'s Avatar
 
Join Date: Mar 2003
Location: Pasadena,ca
Posts: 10,109
Originally posted by rycegrl
LOL too funny.. but yeah.. lets just hope it doesnt get any BIGGER then mars.. maybe this was the REAL cause for the extinction of dinosaurs :x they saw mars too ;x
If we die then that sux..i wont even be able to enjoy my kar!
-HyJynX- is offline  

Thread Tools
Search this Thread
Quick Reply: did you know...


Contact Us - Archive - Advertising - Cookie Policy - Privacy Statement - Terms of Service

© 2019 MH Sub I, LLC dba Internet Brands

We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.