Off-Topic Anything Non-Related to the above topics.

East Coast Outtage

Old 08-14-2003, 03:27 PM
  #1  
Registered User
Thread Starter
 
Damicci's Avatar
 
Join Date: Mar 2003
Location: AZ, Tucson
Posts: 177
East Coast Outtage

Sucks for them.

I wonder if the east coast members are ok?
Damicci is offline  
Old 08-14-2003, 03:38 PM
  #2  
Contributing Member
 
Sil40_Mayhem's Avatar
 
Join Date: Oct 2002
Location: Raleigh, NC
Posts: 2,603
Re: East Coast Outtage

Originally posted by Damicci
Sucks for them.

I wonder if the east coast members are ok?
me too. i hope them guys are alright up there. i know we got a gang of members up around that nyc area. at least it ain't all cold like it was down here this past winter when severe icing downed all the power lines...
Sil40_Mayhem is offline  
Old 08-14-2003, 06:17 PM
  #3  
Registered User
 
Join Date: Oct 2002
Location: Pensacola, Florida
Posts: 125
i dunno, i live in the south and i was at work (wendys) and they called up to tell us what to do with some big power outage but out power was working, i didnt know wtf they were talkin bout lol
clikzip is offline  
Old 08-14-2003, 06:41 PM
  #4  
Contributing Member
 
I'm with Stupid's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Location: NY
Posts: 1,841
Just got mine back.


Edit: think NYC is still out though.
I'm with Stupid is offline  
Old 08-14-2003, 08:50 PM
  #5  
Registered User
 
Join Date: May 2003
Location: Canada
Posts: 70
ottawa and toronto (canadian cities) have riots goin on rite now
MJ201 is offline  
Old 08-14-2003, 09:10 PM
  #6  
Contributing Member
 
I'm with Stupid's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Location: NY
Posts: 1,841
Originally posted by MJ201
ottawa and toronto (canadian cities) have riots goin on rite now
I wanna riot....
I'm with Stupid is offline  
Old 08-15-2003, 06:09 AM
  #7  
Contributing Member
 
Sil40_Mayhem's Avatar
 
Join Date: Oct 2002
Location: Raleigh, NC
Posts: 2,603
Originally posted by I'm with Stupid
I wanna riot....
damn... i could be up there gettin my 60" plasma tv right now...
Sil40_Mayhem is offline  
Old 08-15-2003, 12:06 PM
  #8  
Registered User
 
Join Date: May 2003
Location: Canada
Posts: 70
Only in Canada
MJ201 is offline  
Old 08-15-2003, 12:12 PM
  #9  
*****istrator Jr.
 
Join Date: Jan 2002
Location: College Park
Posts: 114
I would never want to live in NYC, that place is just bad luck.
240SEX is offline  
Old 08-15-2003, 12:13 PM
  #10  
Contributing Member
 
Sil40_Mayhem's Avatar
 
Join Date: Oct 2002
Location: Raleigh, NC
Posts: 2,603
Originally posted by MJ201
Only in Canada
MJ, c'mon man, hook a brotha up...
Sil40_Mayhem is offline  
Old 08-15-2003, 06:00 PM
  #11  
Registered User
 
Join Date: Jun 2003
Location: Abq,NM
Posts: 161
I wanna RIOT too, who cares if I dont get a TV.
240duffman is offline  
Old 08-15-2003, 09:04 PM
  #12  
Registered User
 
Join Date: Jun 2003
Location: Harrisburg, PA
Posts: 8,440
I should've went up to New York and got me a tv...DAMN
Bryan is offline  
Old 08-15-2003, 09:11 PM
  #13  
Contributing Member
 
I'm with Stupid's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Location: NY
Posts: 1,841
You'd get a free bullet in the *** too!
I'm with Stupid is offline  
Old 08-15-2003, 09:16 PM
  #14  
Registered User
 
Join Date: Jun 2003
Location: Harrisburg, PA
Posts: 8,440
Originally posted by I'm with Stupid
You'd get a free bullet in the *** too!
I'd make like Forrest Gump and haul my *** out of there with that TV over my shoulder
Bryan is offline  
Old 08-15-2003, 09:34 PM
  #15  
Contributing Member
 
I'm with Stupid's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Location: NY
Posts: 1,841
Steal some shrimp too.
I'm with Stupid is offline  

Thread Tools
Search this Thread
Quick Reply: East Coast Outtage


Contact Us - Archive - Advertising - Cookie Policy - Privacy Statement - Terms of Service

© 2019 MH Sub I, LLC dba Internet Brands

We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.