Off-Topic Anything Non-Related to the above topics.

Ideas for new sig

Old 12-14-2003, 12:54 PM
  #1  
Contributing Member
Thread Starter
 
-HyJynX-'s Avatar
 
Join Date: Mar 2003
Location: Pasadena,ca
Posts: 10,109
Ideas for new sig

I want a new sig..but dunno what I want. Anyone got any ideas? I aint to bad at PS so yea...
-HyJynX- is offline  
Old 12-14-2003, 02:46 PM
  #2  
Contributing Member
 
StanBo's Avatar
 
Join Date: May 2002
Location: NYC
Posts: 2,817
How about a damn picture of you drifting?

I love the RS*R S14 but damn dude I know you rock out.
StanBo is offline  
Old 12-14-2003, 05:06 PM
  #3  
Contributing Member
Thread Starter
 
-HyJynX-'s Avatar
 
Join Date: Mar 2003
Location: Pasadena,ca
Posts: 10,109
Originally posted by StanBo
How about a damn picture of you drifting?

I love the RS*R S14 but damn dude I know you rock out.
lol or me trying to drift haha...
-HyJynX- is offline  
Old 12-14-2003, 05:11 PM
  #4  
Registered User
 
Join Date: Jun 2003
Location: Harrisburg, PA
Posts: 8,440
Originally posted by -HyJynX-
lol or me trying to drift haha...
Eh, close enough
Bryan is offline  
Old 12-15-2003, 02:55 AM
  #5  
Contributing Member
 
ixcocoyxi's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Location: san diego, ca
Posts: 1,492
take a pic of your butthole.. but make it close so its only your butthole.. no one else will know except us.. jes say its a starfish or sumthin..
ixcocoyxi is offline  
Old 12-15-2003, 05:52 AM
  #6  
Contributing Member
 
Sil40_Mayhem's Avatar
 
Join Date: Oct 2002
Location: Raleigh, NC
Posts: 2,603
Originally posted by ixcocoyxi
take a pic of your butthole.. but make it close so its only your butthole.. no one else will know except us.. jes say its a starfish or sumthin..
ummm....no.
Sil40_Mayhem is offline  
Old 12-16-2003, 03:13 AM
  #7  
Contributing Member
 
ixcocoyxi's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Location: san diego, ca
Posts: 1,492
okay.. how bout a pic of the back of your head?



... no... not that head
ixcocoyxi is offline  
Old 12-16-2003, 03:14 AM
  #8  
Contributing Member
 
ixcocoyxi's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Location: san diego, ca
Posts: 1,492
or a pic of your toe.. the big one.. iono.. im jes thinkin of an avitar about you or has to deal with you.. something other than your ride.. iono..
ixcocoyxi is offline  
Old 12-20-2003, 01:42 PM
  #9  
Contributing Member
 
drnovascotia's Avatar
 
Join Date: Feb 2003
Location: Concord, NH
Posts: 1,854
izcoc, you're kinda weird, those could be the worlds worst suggestions

You shoulda seen my sig yesterday, it was a pic of my 240 wrapped in a tarp for the winter covered in a foot of snow, lol.

You're creative hyjnx, work on it! make an animated one with several pics of your car or somethin

Dr.
drnovascotia is offline  
Old 12-20-2003, 01:48 PM
  #10  
Contributing Member
Thread Starter
 
-HyJynX-'s Avatar
 
Join Date: Mar 2003
Location: Pasadena,ca
Posts: 10,109
lol doc I saw that sig yesterday. It was hilarious. I think I know what to do now, but i got other stuff to do right now.
-HyJynX- is offline  
Old 12-27-2003, 06:19 PM
  #11  
Contributing Member
Thread Starter
 
-HyJynX-'s Avatar
 
Join Date: Mar 2003
Location: Pasadena,ca
Posts: 10,109


....my new sig. I made it just for kicks lol.
-HyJynX- is offline  
Old 12-27-2003, 06:28 PM
  #12  
Contributing Member
 
95_240SXSE's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Location: Cherry Hill, New Jersey
Posts: 1,007
Originally posted by -HyJynX-


....my new sig. I made it just for kicks lol.

i like it...
95_240SXSE is offline  
Old 12-27-2003, 06:29 PM
  #13  
Contributing Member
 
StanBo's Avatar
 
Join Date: May 2002
Location: NYC
Posts: 2,817
That is some funny *** ****.
StanBo is offline  
Old 12-27-2003, 07:04 PM
  #14  
Contributing Member
Thread Starter
 
-HyJynX-'s Avatar
 
Join Date: Mar 2003
Location: Pasadena,ca
Posts: 10,109
haha thanks Guys. Just for sh*tz and giggles haha.
-HyJynX- is offline  
Old 12-27-2003, 11:05 PM
  #15  
Contributing Member
 
ixcocoyxi's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Location: san diego, ca
Posts: 1,492
Originally posted by drnovascotia
izcoc, you're kinda weird, those could be the worlds worst suggestions

You shoulda seen my sig yesterday, it was a pic of my 240 wrapped in a tarp for the winter covered in a foot of snow, lol.

You're creative hyjnx, work on it! make an animated one with several pics of your car or somethin

Dr.
ive seen that sig
ixcocoyxi is offline  
Related Topics
Thread
Thread Starter
Forum
Replies
Last Post
94Boy
Off-Topic
12
02-24-2008 02:34 PM
Cape 240
Off-Topic
59
08-12-2005 03:05 AM
eeklewis
Off-Topic
29
06-02-2005 07:22 PM
s14.5boy
Off-Topic
16
09-07-2003 06:24 AM
-HyJynX-
Off-Topic
19
09-03-2003 09:58 AM


Thread Tools
Search this Thread
Quick Reply: Ideas for new sig


Contact Us - Archive - Advertising - Cookie Policy - Privacy Statement - Terms of Service

© 2019 MH Sub I, LLC dba Internet Brands

We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.